Ullared😂

TĂ€nk att man kan ha sĂ„ kul i Ullared! Jag som i vanliga fall kan göra Ullared pĂ„ 2 timmar kan med det hĂ€r underbara gĂ€nget frĂ„n Iva va tvĂ„ dagar dĂ€r! Vi startade vĂ„r roadtrip kl 07 i TrollhĂ€ttan, tog champagnefrukost i sandsjöbacka, öl kl 11 i sportbaren, vinlunch kl 14, till stugorna kl 16, vĂ€lkomstdrink/vĂ€lkomstbubbel, badtunna, tacos, allt kryddat med fnitter och gapflabb om varannan lĂ„ngt in pĂ„ natten😂! SĂ„ vansinnigt roligt! Fast jag saknade underhĂ„llningen ett upptrĂ€dande av hög kvalitĂ© som brukar förgylla kvĂ€llen! Vi avslutar som alltid med att komplettera med fynden man missade dagen innan...LĂ€ngtar redan till nĂ€sta Ă„r!
Mina kassar innehöll mest Sigge-saker insĂ„g jag nĂ€r jag packade upp....sĂ„ gĂ„r det nĂ€r man ska shoppa i Spanien egentligen men rĂ„kar ha vĂ€rldens bĂ€sta barnbarn 😍

Kommentera hÀr: